بایگانی‌ها: همه انواع اتاق

زیبا صنم (302)

ارسال شده توسط: عطیه محبی/ 0

 

 

اتاق مدرن یک تخته+ سرویس فرنگی + حمام +کولر آبی +تلویزیون+یخچال+آویز لباس+جاکفشی

گوهربانو (202)

ارسال شده توسط: سحر کرمی/ 0

اتاق سنتی زیبا – ظرفیت دو نفر(دوتخته)

اتاق موجود در جنوب شرقی طبقه بالا می باشد-ظرفیت 2 نفر می باشد . این اتاق جزو اتاق های اقتصادی مجتمع بوده و دارای صبحانه/تلویزیون/ دو تخت یکنفره/میز/صندلی/جاکفشی وپنکه  می باشد.حمام و سرویس بهداشتی داخل حیاط /12 پله (32 سانتی) دارد ، با حضور در فضای تاریخی میتوانید حس سفر به دل تاریخ را تجربه کنید. در همه ی فصول تجربه ی به یاد ماندنی را خواهید داشت.

 

لیلی و مجنون (203)

ارسال شده توسط: سحر کرمی/ 0

دارای گرسی -صبحانه-تلویزیون

 

 

 

اتاق موجود در جنوب غربی طبقه بالا می باشد-ظرفیت 2 نفر و در صورت نیاز 1 تشک اضافه در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. این اتاق دارای صبحانه/ تلویزیون/اسپیلت/حمام/سرویس بهداشتی فرنگی/ میز/12 پله بلند سنتی(32 سانتی)/ 2 عدد تخت تاشو می باشد، با حضور در این فضای تاریخی میتوانید حس سفر به دل تاریخ را تجربه کنید.

شمس ایران (205)

ارسال شده توسط: سحر کرمی/ 0

اتاق سنتی 1 تخت تاشو دو نفره + صبحانه + یخچال + دو عدد صندلی + میز + فاقد سرویس بهداشتی+ 12 پله سنتی 32 سانتی متری

اتاق موجود در شمال شرقی طبقه بالا می باشد-ظرفیت 2 نفر و در صورت نیاز 1 تشک اضافه در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. این اتاق جزو اتاق های اقتصادی مجتمع دارای صبحانه/اسپیلت / 1 عدد تخت تاشو دو نفره/2 عدد صندلی / 1 عدد یخچال / 1 عدد میز می باشد. همچنین حمام و سرویس بهداشتی داخل حیاط بوده و دارای 12 پله 32 سانتی متری به صورت سنتی است. با حضور در این فضای تاریخی میتوانید حس سفر به دل تاریخ را تجربه کنید.

داستان های متفاوتی را در این اتاق  می توانید حس کنید.

 

شیرین و فرهاد (204)

ارسال شده توسط: سحر کرمی/ 0

اتاق سنتی با یک تخت تاشو دو نفره


اتاق موجود در شمال غربی طبقه بالا می باشد-ظرفیت 2 نفر و در صورت نیاز 1 تشک اضافه در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. این اتاق دارای صبحانه/ تلویزیون/اسپیلت/حمام/سرویس بهداشتی فرنگی/ میز/12 پله بلند سنتی(32 سانتی)/ 2 عدد تخت تاشو می باشد، با حضور در این فضای تاریخی میتوانید حس سفر به دل تاریخ را تجربه کنید.

 

 

فرخنده (305)

ارسال شده توسط: سحر کرمی/ 0

اتاق مدرن ظرفیت 4 نفر /حمام -سرویس فرنگی-آشپزخانه-12پله

اتاق موجود سوئیت مدرن در شمال غربی طبقه بالا  می باشد-ظرفیت 4 نفر و در صورت نیاز 2 تشک اضافه در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت امکانات اتاق شامل آشپزخانه mdf/ 2 عدد تخت یکنفره و 1 عدد تخت دو نفره / کولر آبی/حمام و سرویس فرنگی/یخچال / جا لباسی / کمد / صبحانه و دارای 12 پله می باشد . این اتاق جزو اتاق های مدرن  مجتمع بوده در همه ی فصول تجربه ی به یاد ماندنی را خواهید داشت.

جانان (301)

ارسال شده توسط: سحر کرمی/ 0

اتاق مدرن زیبا -حمام-سرویس فرنگی-تلویزیون-صبحانه -16 پله

  1. اتاق موجودحالت سوئیت مدرن  در جنوب غربی  طبقه بالا می باشد . ظرفیت 3 نفر و در صورت نیاز 1 تشک اضافه در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت . این اتاق دارای صبحانه رایگان / 1 عدد تخت یکنفره و 1 عدد تخت 2 نفره / حمام وسرویس فرنگی/ یخچال/تلویزیون/کمد/ کولر آبی / 1 عدد میز و 2 تا صندلی و دارای 16 پله می باشد ، این اتاق جزو اتاق های مدرن مجتمع بوده در همه ی فصول تجربه ی به یاد ماندنی را خواهید داشت.

 

     

 

گلنار (201)- VIP

ارسال شده توسط: سحر کرمی/ 0

دارای حمام -سرویس فرنگی -صبحانه-یخچال-تلویزیون-12 پله

اتاق موجود در جنوب شرقی طبقه بالا می باشد-ظرفیت 3 نفر و در صورت نیاز 1 تشک اضافه در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. این اتاق دارای حمام و سرویس بهداشتی فرنگی / تلویزیون / یخچال / کمد / کولر گازی / صبحانه  و 12 پله 32 سانتی متر می باشد و جزو اتاق های vip مجتمع بوده و با حضور در فضای تاریخی میتوانید حس سفر به دل تاریخ را تجربه کنید.

 

 

 

ماه منیر (104) – VIP

ارسال شده توسط: سحر کرمی/ 0

اگر شما به دنبال محل اقامتی در دل تاریخ هستید، این اتاق زیبا به شما پیشنهاد می شود. از ویژگی منحصر به فرد این اتاق به داشتن حیاط اختصاصی می توان اشاره کرد.

اتاق موجود در جنوب شرقی می باشد-ظرفیت 3 نفر و در صورت نیاز 1 تشک اضافه در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت،اتاق فوق دارای حیاط اختصاصی زیبا و ویژه به همراه صبحانه /حمام وسرویس بهداشتی فرنگی/کولرگازی/یخچال/تلویزیون/کمد 1 تخت یکنفره و 1 تخت دو نفره / اسپیلت / 2 عدد صندلی و 1 عدد میز میباشد . این اتاق جزو اتاق های vip مجتمع بوده و با حضور در فضای تاریخی میتوانید حس سفر به دل تاریخ را تجربه کنید.

 

اتاق کرسی

شاخه نبات (105)

ارسال شده توسط: مهرشاد متین فر/ 0

ظرفیت 3 نفر و در صورت نیاز 1 تشک اضافه در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. این اتاق دارای صبحانه / تلویزیون/کولر گازی/ ولی حمام و سرویس بهداشتی داخل حیاط می باشد ،

اتاق موجود در جنوب غربی می باشد-ظرفیت 3 نفر و در صورت نیاز 1 تشک اضافه در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. این اتاق دارای صبحانه / تلویزیون/کولر گازی/ ولی حمام و سرویس بهداشتی داخل حیاط می باشد ، این اتاق جزو اتاق های اقتصادی مجتمع بوده و با حضور در فضای تاریخی میتوانید حس سفر به دل تاریخ را تجربه کنید.